4 رجالة اتقابلوا فى حفلة .. واحد منهم راح يعمل حاجات فى قاعة الإستقبال .
الثلاثة التانيين اتفقوا إن كل واحد يقول إبنه ناجح إزاى و مين أنجح إبن فيهم .
الأول : أنا إبنى ناجح جدا .. عنده معرض سيارات و ادى عربية فيرارى لأعز أصدقائه هديه . 
الثانى : هههههههه دة ولا حاجة بالنسبة لإبنى ... أنا إبنى عنده شركة طيارات و ادى طيارة خاصة لأعز أصدقائه .
الثالث : هههههههه أنا بقى إبنى أنجح منكم انتوا الإتنين .. أنا إبنى صاحب شركة عقارات و ادى فيلا لأعز أصدقائه .
الرابع طلع من الحمام و راح سألهم إنتوا بتتكلموا فى إيه ؟ 
الأول : إحنا بنشوف مين أنجح عيل من عيالنا 
الرابع : اوك .. أنا ابنى شاذ و مش بيشتغل !!!!
الثانى : إنت أكيد مكتئب من اللى هو عمله فى نفسه دة و لازم تشوفله حل .
الرابع : فى الحقيقة هو كسبان كل حاجة .. دة حتى لسه واخد عربية فيرارى و طيارة خاصة و فيلا من صحابه الثلاثة أعز أصدقائه اللى زيه ! 

ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق